1 kommenttia aiheesta “Reijo Taipaletta muistetaan taas – ”yhteistyössä Taipaleen perheen kanssa”

  1. Kyl muistan oli vuosi.2003 Reiska oli paten paikka Keminmaan tanssi paikka,lauantai ilta muista hyvin kun menin niin sanotusti paten paikka.Oli sali olin hyvä että sekaan mahtu minä tykkäsin reiskasta hän hyvä.Tv Kyösti kouva Kemi mul on Reiska kasetteja löytyy myös hänen CD kokoelma.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *