6 kommenttia aiheesta “Tangomarkkinat-kuohu leimahti taas – Aki Samuli turhautui ja sanoo nyt suorat sanat

  1. Tykkäsin semifinaalin esityksistä, oli hyvin valitut kappaleet ja sovitukset olivat myös onnistuneet. Perinteistä tangoa sai kuulla riittävästi, olen itsekin jo lähellä 70v ja mielestäni tangomarkkinat on mennyt eteenpäin sopivasti
    .

  2. Kenelle valitaan kuninkaalliset ?tanssiyleisölle.montako kertaa on yleisöäänestyksen voittaja valittu?raadeissa ei ole ollut koskaan tanssilava yrittäjää joka pyörittää tätä bisnetä.siellä on ihmisiä jotka ei ole edes koskaan käynyt lavatansseissa ei ymmärrys riitä raatilaisilla valitaan unhoitettuja voittajia vuodesta toiseen.mutta niinkuin Aki Samuli sanoi tämähän bisnetä

  3. En ymmärrä miksi parhaat jäi ilman sijoitusta ??

  4. En ole mikään tanssilavojen partaveitsi, mutta käyn ”kävelemässä” tanssipaikoilla noin 100 kertaa vuodessa ja siitä lähtökohdasta tein subjektiivisen näkökulman tähän semifinaaliin.Väitetään että tangon pitää uudistua ja olla ajan virrassa, mutta itse olisi toivonut että tango olisi tango suurella intohimolla.Mielestäni sovitukset oli kaukana tästä.Asun lähellä Seinäjokea ,mutta en ole moneen vuoteen käynyt tangomarkkinoilla koska aito perinteinen lavatanssitunnelma löytyy pienehköiltä kesälavoilta jotka mieluummin sijaitsevat veden äärellä.

  5. Kari Virta kommentissaan on oikeassa.

  6. Huonot sovitukset ja parhaat laulajat puotettiin pois jo lempääläsä .en ymmärrä. Että musiikin bedagogit jatkoon
    Ei kovin vahva ääni
    On jo ammatti olemassa .tuomaristo ei asian tunteva .kun omilla itsesä korostamisilla joistakin kilpailijoista tuli läpi miten tuomarit saa puolelleen vaikka musiikki ei ole vahvuus .ei ole enää tango kilpailijat
    Hyviä kun uudet sovitukset sotkee perinteisen tango musiikin tunteen.eikä tuomarit.olleet kuin ennen .ps ja rokkarit rikkinäinen pukeutuminen vei arvon tunteen.tangomarkkinoista .ei tartte katsoa finaalia .

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *